Company တွေ၊ အလုပ်ဌာနတွေအနေနဲ့ Coronavirus (Covid-19) ဖြစ်ပွားနေတဲ့ကာလမှာ အလုပ်တာဝန်တွေ ပုံမှန်အတိုင်းလည်ပတ်နေစေဖို့ ဝန်ထမ်းတွေကို Team အလိုက် Work From Home အနေနဲ့ Operation တွေကိုဆက်လက်လုပ်ဆောင်လျက်ရှိပါတယ်။
ဒီလို Work From Home ဆောင်ရွက်နေတဲ့ Team တွေထဲမှာ ဝန်ထမ်းလစာ Payroll တွက်ချက်မှုကို တာဝန်ယူဆောင်ရွက်ပေးတဲ့ HR Department တွေလည်းပါဝင်နေပါတယ်။
Covid-19 ဖြစ်ပွားနေတဲ့ကာလမှာ Company တွေရဲ့ ဝန်ထမ်းလစာ Payroll တွက်ချက်တာနဲ့ပတ်သက်တဲ့အခက်အခဲတွေကို MyWorld ရဲ့ Sister Company တစ်ခုဖြစ်တဲ့ Myanmar Payroll & Outsourcing Co., Ltd (MP&O) ကဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိပါတယ်။
အခုလို Work From Home ပြုလုပ်နေတဲ့ Team တွေအနေနဲ့ အလုပ်ခွင်မှာမဟုတ်ဘဲ အဝေးကနေတစ်နေရာစီခွဲပြီး ပူးပေါင်းလုပ်ကိုင်ရတဲ့အတွက် တစ်ဦးနဲ့တစ်ဦးပြောဆိုဆက်သွယ်ရေးနဲ့ ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်မှုတွေမှာ ထိရောက်မြန်ဆန်စေဖို့ ပုံမှန်ထက်ပိုကြိုးစားလုပ်ဆောင်ရပါတယ်။
Payroll Calculation ဆောင်ရွက်ရတဲ့ဝန်ထမ်းတွေအနေနဲ့ အခြားဝန်ထမ်းတွေလို တူညီတဲ့ Office Equipment တွေ ရရှိကြတာမဟုတ်ပါဘူး။ MP&O Team မှာတော့ Payroll တွက်ချက်မှုကို ပိုမိုတိကျမှန်ကန်စေဖို့အတွက် ဝန်ထမ်းတိုင်း Screen (၃) ခုနဲ့အလုပ်လုပ်နေတာဖြစ်ပါတယ်။
Company အများစုဟာ Payroll တွက်ချက်တဲ့နေရာမှာ Excel ကိုပဲအသုံးပြုနေကြပါတယ်။ MP&O Team အနေနဲ့ကတော့ Payroll System ကိုအသုံးပြုတဲ့အတွက် Information တွေကိုအလွယ်တကူလွှဲပြောင်းနိုင်တဲ့အပြင် Payroll တွက်ချက်မှုကို ပိုမိုထိရောက်မြန်ဆန်စေပါတယ်။
သင့် Company ရဲ့ Payroll Process ကို Outsourcing ပေးလိုက်ခြင်းအားဖြင့် သင့်ရဲ့ HR Department အနေနဲ့ အစိုးရရုံးတွေကိုသွားရောက်စရာမလိုတော့တဲ့အတွက် အခုလို COVID-19 ဖြစ်ပွားနေတဲ့ကာလမှာ Public Area မှာလူဦးရေလျော့ကျစေပြီး Social Distancing ကိုအထောက်အကူဖြစ်စေပါတယ်။ MP&O Team အနေနဲ့ အစိုးရုံးကိုသွားရောက်တဲ့အခါမှာ Client ၁၀ ဦးကနေ ၂၀ ဦးအထိ တာဝန်ယူဆောင်ရွက်ပေးတာဖြစ်ပါတယ်။
သင့် Company မှာ ဝန်ထမ်းတွေ Work From Home ပြုလုပ်နေတဲ့ကာလအတွင်း Payroll တွက်ချက်မှုမှာ နှောင့်နှေးကြန့်ကြာမှုဖြစ်ပေါ်နိုင်ပြီး ဝန်ထမ်းလစာထုတ်ရက်နောက်ကျတာမျိုးဖြစ်လာနိုင်ပါတယ်။
ဒီလိုပြဿနာတွေအတွက် Myanmar Payroll & Outsourcing Co., Ltd (MP&O) မှဝန်ထမ်းတိုင်း တိကျတဲ့လစာငွေ အချိန်နဲ့တပြေးညီရရှိစေဖို့ Payroll Outsourcing Services ကိုတာဝန်ယူဆောင်ရွက်ပေးလျက်ရှိပါတယ်။
သင့် Company ရဲ့ Payroll နဲ့ပတ်သက်တဲ့အခက်အခဲတွေအတွက်
✔ peo@myworld.com.mm ကို Email ပို့ပြီးဖြစ်စေ စုံစမ်းမေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။
✔ +95-9-777-002-284 ကို ဆက်သွယ်ပြီးတော့ဖြစ်စေ စုံစမ်းမေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။
Working remotely is causing many teams to struggle with communication and working efficiently
Staff do not have the same level of equipment they would in the office that allow them to do Payroll Calculations accurately. Our team are working on 3 screens to improve efficiency and accuracy.
Most companies are processing their Payroll using Excel, we use a Payroll System that allows for easy sharing of information between staff, improved accuracy and efficiency
Outsourcing your Payroll means your staff do not need to travel to government offices, reducing the number of people being in public and helps with social distancing. When we go into a government office, we are representing 10 to 20 clients at a time.
Due to the possible delays caused by staff working from home, outsourcing will ensure that salary calculations are completed on time and staff get their salaries on time.